۱۳۹۳ خرداد ۱۰, شنبه

در مورد آینده

آینده؟کی میدونه چی میشه حتی خفن ترین شخصیت ها هم نمیتونن اینده رو پیش بینی کنن شاید یک حدس هایی بشه زد با توجه به شرایط اما هیچ وقت نمیشه به طور قطعی پیش بینی کرد که چی میشه
منم نمیدونم آیندم چی میشه حتی بر خلاف خیلی از آدم ها هیچ ایده ای هم ندارم که دوست دارم چطور بشه واقعا نمیدونم دوست دارم چجور باشه شاید چون به خیلی چیز ها علاقه دارم موزیک فیلم رمان داستان همه چیز همه چیز و میدونم که در بهترین حالت هم نمیتونم به چند تا بیشتر از علاقه مندی هام برسم عجیب هست یا نه اما من این جوریم البته همیشه این جوری نبودم اما الان که دارم این رو مینویسم حس میکنم که این جوری هستم ...
اما امیدوارم و دوست دارم که تو آیندم مطالعه جایگاه ویژه ای داشته باشه مث همه این سال ها که  بوده یعنی الان که از بالا دارم نگاه میکنم میبینم بوده و امیدوارم که باز هم باشه چون هر چقدر هم که آگاهی درد اور باشه اما مطالعه خیلی لذت بخش هست خیلی
اما این ها رو نوشتم که چی بگم نمیدونم فک کنم میخواستم بگم مهم نیست از امروز به بعد که آینده چی پیش میاره برام یا خودم چکار میکنم میخوام از امروزم و حالم لذت ببرم نه اینکه لذت ببرم میخوام استفاده کنم و دیگه نگرانی آینده رو نداشته باشم یا غم اینکه گذشته چکار کردم رو بخورم هر چند که به نظرم اگه کسی از حالش بهترین استفاده رو ببره همزمان ازش لذت هم خواهد برد و این دو دو معقوله ی جدا از هم نیستن یا نخواهند بود
میخوام این یک ماه طلایی رو بهترین فعالیتی که توش استاد هستم اختصاص بدم یعنی درس خوندن بعدش هم به صورت خیلی تخصصی ورزش کردن رو شروع کنم و پروسه درمانم رو جدی تر پیگیری کنم بعد بشینم تا مرداد یواشکی بیاد و من رو غافلگیر کنه با خبرای خوبی که سال هاست منتظرشونم..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر