۱۳۹۳ شهریور ۳, دوشنبه

باید نوشت تا فراموش نکرد(1)

اومدم اینجا باز
دارم با خودم فکر میکنم یک سال گذشته رو چکار کردم دقیقا یک سال پیش تا امروز چ کار کردم؟هیچ به معنای واقعی البته نمیشه گفت هیچ هیچ چون شما بالاخره هر کاری هم که نکنی باز خودش داری یک کاری میکنی یعنی خود کار نکردن یک نو ع کار محسوب میشه نه؟
به هر حال وضعیت امسالم خیلی بهتر از پارسال هست ممنون هستم خدا دو نقطه چشمک
خب میخوام یک سال آینده رو چکار کنم اون رو هم نمیدونم برنامه ای ندارم یعنی برنامه دارم ولی واقعن هر کاری که میکنم حوصله و انگیزه اجراش به دست نمیاد نه مهمونی نه دختر نه کتاب نه چیز دیگه ای هیچ کدوم بهم انگیزه نمیدن چرا/>چون از وقتی فهمیدم نمیشه تو این دنیا تغییر ایجاد کرد دیگه هیچ چیزی بهم حال نمیده انگیزه نمیده قبلن فکر های بزرگ خیلی بهم حال میدادن ولی الان دیگه همه چیز رو مسخره میبینم دیگه هیچ چیزی کاری نمیکنه انرژی تو تک تک رگ های بدنم جاری بشه فک کنم بالا هستم و میتونم هر کاری رو بکنم.
عاشق شدم نشستم فکر کردم چقدر میتونم بهش نزدیک بشم دیدم هیچ گفتم چکار میتونم بکنم که ببینتم دیدم هیچ گفتم پس چکار کنم دیدم به هیچ چیزی نمیرسم بیخیال شدم الان هر از گاهی عکسش رو روی کامپیوترم باز میکنم و نگاه میکنم وبه بچگی خودم میخندم سعی کردم بزرگ شم تو این یکسال ولی نشدم من هنوز بچم ...
خب راهکار چیه؟راهکاری وجود نداره البته وجود داره ولی من حوصله اینکه برم سرش رو ندارم راهکار چیه راهکار این هست که بشینی تا تموم شه کجا تموم میشه کسی نمیدونه ممکن هست یک ساعت دیگه ممکن هست صد سال دیگه راهکار بعدی چیه کارد رو بگیری دستت و خودت تمومش کنی این دیگه چ راهکاری هست خب اینم یک راهکار هست که جرات میخواد انگیزه میخواد اره انگیزه میخواد ولی خب انگیزه همین هم وجود نداره حقیقتا...
به روزهایی که تو یکسال اخیر باز هم خیلی ساده از کنارشون گذشتم نگاه میکنم باز هم خندم میگیره خیلی بی مزه هست خیلی هم ناراحت کننده نمیدونم این روزها امسال چطور قرار هست بگذرن ولی امیدوار هستم اون جوری که من دوست دارم بگذرن میگذرن کسی نمیدونه ولی امیدوارم دارم دروغ میگم من دیگه به چیزی امید ندارم فقط میشینم نگاه میکنم و نگاه میکنم همین ...
نگاه کردن هم خودش یک نوع تخصص هست کی میگه نیست من نگاه میکنم و ریکورد میکنم خودم ریکورد نمیکنم ریکورد میشن بعد میشینم نگاه میکنم نگاه میکنم که چقدر بیخود و خسته کننده دارن میگذره...
بعدا بیشتر توضیح میدم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر