۱۳۹۳ خرداد ۱۷, شنبه

25

نمیدونم فکر کردن به گذشته چه سودی میتونه داشته باشه خودم هم نمیخوام دیگه بیشتر از این به گذشته فکر کنم میخوام برای حالم زندگی کنم کارهایی که باید تو حال انجام بدم رو خوب انجام بدم آینده و کارهای آینده رو به سپارم به زمانی که وقتشون میرسه نه اینکه الان خودم رو با گذشته و آینده مشغول کنم و یک روزی دوباره حسرت الان رو بخورم
همیشه داستانم همین بوده و هر وقت هم که ثانیه ای بهش فکر میکنم دلم خالی میشه از اینکه چه کارهای مهلکی کردم کار که نمیشه گفت اشتباهات
مثلن همین الان که دارم این ها رو مینویسم دارم به پارسال خودم همین موقع فکر میکنم که چه قول هایی به خودم دادم اما چون همش خودم رو درگیر هیچ و پوچ کردم و خودم رو از چیزهایی که باید ازشون بهره مند میکردم محروم کردم نتونستم به اون جایی که پارسال مد نظرم بود برسم ناراحت هستم اما میدونم که نمیشه کاریش کرد و نمیتونم تغییری توش به وجود بیارم اما میخوام امسال و قول هایی که امروز به خودم رو میدم فراموش نکنم نذارم دوباره سال دیگه حسرت این روزها رو بخورم
تنها کاری که میتونم انجام بدم این هست که از فرصت هایی که دارم خوب استفاده کنم یا فرصت هایی رو از لا به لای روزها برای خودم بسازم میدونم که میتونم فقط باید به خودم ایمان داشته باشم و خودم رو دست کم نگیرم
نمیخوام امروز که بیست و دو سالم هست بیست و هشت سالگی دوباره حسرت این روزهام رو بخورم میخوام بیست و هشت سالگی برای سی سالگیم برنامه بریزم و زندگی کنم
امروز کارد برداشته بودم که خودم رو بکشم به همین سادگی اما یک حسی نذاشتم نذاشت که این کار رو بکنم همون لحظه ای که داشتم نوک تیز کار رو روی رگ هام فشار میدادم ذهنم منطقی شد و از بالا به داستان نگاه کرد نشستم پای کتابام و چند ساعت درس خوندم و کاری رو که باید تموم میکردم تموم کردم
یک حسی که دوست دارم بهش بگم امید بهم میگه من این جوری نمیمونم و شرایطم تغییر میکنه فقط باید خودم خودم رو تغییر بدم اون وقت هست که دنیا هم با من هم کاری میکنه و به جای این همه انرژی منفی بهم لبخند میزنه میدونم که میشه کار سختی نیست یعنی هیچ کار سختی نیست وقتی آدم ها این همه کارهای غیر ممکن انجام میدن این کار از آب خوردن هم میتونه ساده تر باشه هر چند که گاهی اوقات همین آب خوردن هم میتونه سخت باشه نمیدونم اما امیدوارم یعنی میخوام که امیدوار باشم شاید اون جوری که خودم میخواستم هیچ وقت نتونستم باشم اما میتونم قول بدم که در برابر دیگران کمتر از اون ها هم نبودم
میخوام خوشحال باشم و زندگی کنم میخوام خونوادم رو شاد ببینم نه فقط خونوادم رو بلکه همه رو.شادی رو برای همه میخوام اما شرط اولش این هست که بتونم خودم رو شاد و راضی نگه دارم امیدوارم که بتونم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر