۱۳۹۳ تیر ۲۶, پنجشنبه

یک روز خوب میاد که-2

قند خونم اومده پایین آب بدن هم کم شده این ها رو از خودم نمیگم از روی نشانه هاش میگم پلکام دائم میپرن بدنم هم تو گرفتن تصمیمات ضروری دچار مشکل میشه اما کماکان ترجیحم به این هست که روزه بگیرم
من خدا پرست هستم یعنی به خدا اعتقاد دارم خودم که این جور فکر میکنم اما نمیدونم خدا چجور فکر میکنه یعنی من رو جز کدوم دسته قرار میده اما خودم دوست دارم که فکر کنم خدا پرستم و به خدا اعتقاد دارم و تو کارهام نظراتش رو در نظر میگیرم.
زندگیم خیلی عوض شده از سال ها پیش یعنی درست ترش این هست که بگم عوض نشده شرایط هستن که عوض شدن دیگه هیچ چیز اون چیز قبلی نیست دیگه هیچ کس اون کس قبلی نیست همه تغییر کردن و هیچ شباهتی با اون چیزی که قبلن بودن ندارن این خیلی بد هست.یک عمر که برای من بیست  و دو سال شاید هم سه سال تعریف میشه با یک طرز تفکر نسبت به افراد زندگی کنی و اما یک هو رو برگردونی و ببینی هیچ چیز هیچ نسبتی با گذشته دیگه نداره و تو موندی و یک سری رفتار و حرکت که شاید یک زمانی عاقلانه و درست به نظر میرسیدن اما الان هیچ چیزی جز بچه بازی و کوته فکر بودن به نظر نمیان.
من هنوز به این تغییرات عادت نکردم هنوز نفهمیدم چی شد که این شد هنوز تو خودم تغییری رو نمیبینم که بخوام رفتار و حرکاتم رو عوض کنم هنوز تنها تفاوت خودم با چند سال پیشم رو همین چهار نخ ریشی میبنیم که روی صورتم سبز شدن نمیدونم چرا  اما دارم در برابر تغییر مقاومت میکنم دوست ندارم عوض بشم دوست ندارم حرف های قلمبه سلمبه بزنم و خودم رو خیلی آدم مهمی جلوه بدم...
از آدم های بدم میاد تقریبا از همشون از آدم های مغرور که جلوی پای خودشون خیلی پا میشن و خودشون رو همه چیز میدونن از آدم هایی که برای رسیدن به هدف های تخمی و بیخود زندگیشون حاضرن همه چیز و همه کس رو فدا کنن یا دست به هر کاری بزنن از آدم هایی که برای دیگران به خاطر هر دلیلی احترام قایل نیستن و اگه بخوام ادامه بدم صد دسته آدم دیگه میتونم نام ببرم که بدم میاد ازشون و نمیتونم تحملشون کنم شاید کنارشون بشینم و لبخند بزنم و خیلی از اوقات تاییدشون کنم اما متنفرم ازشون از ته دل 
نمیتونم تغییری ایجاد کنم نه در خودم و نه در دیگران نمیتونم کاری انجام بدم نه برای خودم نه برای دیگران پس فایده این زندگی چی میتونه باشه؟
 آدم های سطحی بین و کم عمق حالم رو از همه بیشتر بد میکنن آدم هایی که تو زندگی فقط خوشی خودشون رو میبینن و هر کاری هم میکنن برای رسیدن به این خوشی هست آدم هایی که ....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر