۱۳۹۲ دی ۱۸, چهارشنبه

14

ساعت 11.30 ظهر هست
روز دوم
امروز روز دومی هست که من تصمیم گرفتم تصمیم گرفتم که چکار کنم؟ نمیدونم. میدونم اما نحوش رو نمیدونم که باید چکار کنم احساس میکنم دندونم یکم مشکل داره و اگه بهش رسیدگی نکنم ممکن هست درد بگیره همون طور که اگه به 100 تا چیز دیگه رسیدگی نکنم گندشون در میاد...
اینجا دو روز پیش برف اومده نمیدونم ما تو شهر زندگی میکنیم یا یکی از دهات های اطراف آذربایجان. به محض اینکه میزان بارش برف از 20 سانت بیشتر شد اول برق قطع شد بعد آب بعدش تلفن آخر از همه هم تلفن های همراه ...امروز دو روز از اون روز که برف اومده میگذره اما هنوز تو خیابون ها و کوچه ها 50 سانت برف نشسته کسی هم نیست که رسیدگی کنه فک کنم کارمندای و کارگرای شهرداری همه رفتن خونه هاشون زیر پتو تا بتونن به نحو احسنت از این روخداد طبیعی استفاده کنن پول ما بدبختای شهر نشینم گذاشتن تو حسابشون با سودش زندگیشون رو بگذرونن...این همه پولی که تحت عنوان عوارض و خدمات و کوفت هم هر سال روی قبض های مختلف از ما میگیرن به تخمشون...حالا کسی جرات داره حرف بزنه طوری زندگی رو بهش سخت میکنن که از اون منطقه کوچ بکنه بره به جهنم

شرکتی که ازش خدمات اینترنت میگیرم سال هاست تو کشور در زمینه ارایه خدمات اول هست و تحت عنوان های مختلف از ارایه خدمات مختلف به مشترکینش تا 1000 تا عنوان دیگه جایزه و لوح تقدیر گرفته و این ها رو هر روز با انواع تبلیغات از بنر شهری تا پیامک تا تغییر هدر سایتش میکنه تو دهن مشترک هاش..این شرکت به اصطلاح محترم که مثلن تو همه چیز از انواع گه خوری تا انواع کون دهی اول به شمار میره از بنده بابت خدمات 24 ساعته اینترنت پر سرعت ماهانه خدا تومن سر ماه پول میگیره و بعد گذاشتن 1000 جور منت سر بنده و امثال بنده خط اینترنت ما رو وصل میکنه..نمیدونم به عنوان یک مشترک وقتی اینترنتم قطع هست چرا به من پاسخگو نیستن و همش میگن تا برطرف شدن مشکل لطفا تامل بفرمایید...بله تامل بفرمایید نه تحمل...باز هم نمیدونم اون شخصی که این متن آماده رو به سرویس پشتیبانی داده منظورش چی بوده از اینکه تامل بفرمایید یعنی من بشینم به کارهایی که این مدت با نتم انجام دادم فکر کنم یا دنبال اشتباهاتی بگردم که باعث شدن این مشکل برای من پیش بیان؟مثلن فلان تاریخ که فلان سایت غیر اخلاقی رو باز کردم که البته از دیدگاه من کاملن هم اخلاقی بود باعث شده امروز نتم قطع باشه؟ای کاش اینجا یکم قانون مند بود که میتونستم برم ازا این که خدمات این ها بد ارایه شده شکایت کنم به خطر ضررهایی که به من زدن بعد با پول حاصلش  میرفتم یک رستوران خوب برای خودم در کمال آرامش غذا میخوردم و به گور پدر همشون هم میخندیدم اما حیف که اینجا ایران هست که اگه این کار رو هم بکنم جز اینکه در آخر مجبور به پرداخت غرامت به اون شرکت میشم چیزی عایدم نمیشه جز یک اعصاب تخمی و کون سوزی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر