۱۳۹۹ فروردین ۱۴, پنجشنبه

ذهنم اروم نمیشه حتی با نوشتن نمیدونم شاید کمی بهتر از دیروز باشم اما کماکان پر از وجود مریمه و سناریوهای تکراری که برای خودم میچینمشون فکر کنم تا زمانی که نبینم رفته کاملا نمیتونم بیخیال بشم دوست هم ندارم بیخیال بشم اما واقعیت این هست که برای رسیدن به اون هم اولویت و کارهای مهم تری دارم ای کاش فقط بتونم تمرکز کنم و کارهام رو جلو ببرم ولی چقدر غمگینم و جقدر مضطرب و ناراحتم
هیچ ایده ای ندارم چطور کارهام رو جلو ببرم و شروع کنم شاید ایده فقط انجامش بده و به جیز دیگه ای فکر نکن ایده خوب و مناسبی باشه
ثبت و نوشتن کارهای روزانه رو شروع کردم میخوام ببینم روزها دارم دقیقا چیکار میکنم چقدر میخونم جقدر میخورم و چقدر به چیزهایی که تو ذهنم هستن پایبندم 
امیدوارم کارهایی که میکنم ارزشش رو داشته باشن
شبکه های اجتماعی کسشرن ارتباط داشتن های مجازی کسشرن کلا هر چیزی که ذهنم رو مشوش بکنه کسشره خوشحالم از اینکه بالاخره دارم یک کار درست انجام میدم و تصمیم دارم که دقیقا فقط روی یک چیز متمرکز باشم و اون رو به نتیجه برسونم
امشب دو تا کار دیگه رو هم به برنامه اضافه میکنم و از همین امشب روند جلو رفتن کارها و پیشرفتشون رو ارزیابی میکنم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر